fbq('track', 'ViewContent');

Klantenservice

Hier vindt u de meest gestelde vragen aan Glutenvrije Super Eindhoven.
Mocht u vraag er niet bij staan kunt u contact opnemen met Glutenvrije Super Eindhoven en zullen wij u vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Voor alle overige vragen, klachten of opmerkingen kunt u natuurlijk ook altijd even contact opnemen met ons.

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

Verzenden

Hoeveel kost het om mijn pakket te laten bezorgen binnen Nederland?

De verzendkosten voor verzending in Nederland bedragen € 5,95. Wij hanteren dus 1 tarief voor alle pakket tot 30 kg

Waarom geen gratis verzending?

Dit is eigenlijk heel simpel: de kosten die worden gerekend voor het verzenden moeten op de een of andere manier worden betaald en jammer genoeg verstuurd de PostNL niet gratis. De meeste winkel bereken dit door in de verkoopprijs, maar dat willen wij niet.
Wij willen eerlijk en open zijn tegenover u, de klant.

Alle prijzen op de webshop zijn precies hetzelfde als in de winkel en daardoor zijn wij tot de beslissing gekomen dat er gewoon standaard prijzen zijn voor de producten en verzendkosten.
We kunnen de prijzen ook allemaal net iets duurder maken, maar dat vinden wij gewoonweg niet eerlijk

Hoeveel kost het om mijn pakket te laten bezorgen naar België?

Verzenden naar België kan zeker! Wij verzenden u pakket voor € 9,00 naar België. Het maximum gewicht van het pakket mag 25 kg zijn.

Kan ik mijn pakket op een andere adres laten bezorgen als het factuuradres?

Dat kan zeker. Dit kunt u gewoon aangeven als u de bestelling gaat afrekenen. Is helemaal geen probleem voor ons.

Kan ik mijn pakket ook ergens ophalen?

Jazeker! Gewoon bij ons in de winkel in Eindhoven. De adres gegevens staan bij de contactpagina.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt de bestelling betalen via iDeal, maar u kunt het ook gewoon overmaken op ons rekeningnummer. Wat u zelf het fijnste vindt!

Is online betalen bij glutenvrijesuper-eindhoven.nl wel veilig?

Jazeker! Wij hebben het SSL beveiligingscertificaat wat specifiek bedoeld is om veilig betalen mogelijk te maken. De verbinding tussen de browser en server worden hierdoor beveiligd. Dit kan je zien bij het webadres begint met “https” en het hangslot icoontje dat wordt getoond in het navigatievenster.

Wat moet ik doen als ik een melding krijg dat de betaling is mislukt?

Gewoon even opnieuw proberen de betaling te voltooien. Lukt het niet, dan raden we u aan even een andere betaal methode te kiezen.

Levertijd

Wat bedraagt de levertijd voor mijn bestelling?

Alle bestellingen die voor 14:00u bij ons binnen zijn, worden op  in de middag verzonden en heeft u dus op binnen 48 uur in huis.

Wat bedraagt de levertijd voor mijn vers brood bestelling?

De levertijd voor de bestellingen voor het vers brood zijn als volgt:
De bestelling moet worden geplaatst bij ons voor woensdag 12:00u, in verband met op tijd doorgeven bij de bakkerij. U kunt deze dan afhalen op vrijdag en zaterdag. Deze kunnen dus ook mee worden verzonden met de bestelling op vrijdag.

Retourneren

Ik wil graag een product retourneren, kan dit?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Glutenvrije Super Eindhoven zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@glutenvrijesuper-eindhoven.nl.

Zijn er producten die niet kunnen worden geretourneerd?

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Diepvries producten kunnen NIET worden geretourneerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik het product heb geretourneerd?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

Klacht indienen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@glutenvrijesuper-eindhoven.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.glutenvrijesuper-eindhoven.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 35 reviews.