Je winkelmand is momenteel leeg.

Voordat u door kunt gaan met afrekenen moet u eerst producten toevoegen aan u winkelmandje.

Terug naar winkel

FAQ BESTELLEN

Beschikbaar via nabestelling houdt in dat u een product in u winkelmand heeft wat vers besteld wordt, speciaal voor u. Houdt er rekening mee dat de verse producten een specifiek bestelmoment hebben per merk.

Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Bijvoorbeeld of u verse producten of juist diepvries producten heeft besteld.

Als u alleen ‘houdbare’ producten in uw winkelmand heeft wordt de bestelling de volgende werkdag bij u thuis geleverd.

Normaal gesproken hebben wij de producten een uur nadat de bestelling geplaatst is voor u klaar liggen in de winkel. Heeft u het product eerder nodig? Neem even contact op met ons. Het snelste is uiteraard even bellen/whatsapp: 06 594 974 68

FAQ BETAAL & LEVERINGS INFORMATIE

Jazeker! Wij verzenden ook naar België. Alleen geen diepvries producten, want deze zijn er helaas te lang voor onderweg om bevroren te laten aankomen.

Als u verzendkosten hoger als €5,95 uitkomen betekend dit dat u diepvries producten in uw winkelmand heeft zitten. Om diepvries producten bevroren bij u te krijgen moeten er helaas extra kosten worden berekend.

Dan kunt u het beste even contact met ons opnemen via ons contactformulier.
Bellen of via whatsapp mag natuurlijk ook altijd, ons nummer is 06 594 974 68.

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen